Verfasste Forenbeiträge
-
AutorBeiträge
-
GabrielleFr
TeilnehmerIk zou microplastic(deeltjes) goed rekenen als ze erbij vermelden dat dit slecht/schadelijk voor je is.
GabrielleFr
TeilnehmerDat kun je hier doen: https://examenloket.officeheart.nl/stel-uw-vraag
In dit formulier kun je aangeven dat je een „klacht“/“vraag“ hebt met betrekking tot bijvoorbeeld de correctie of een vraagstelling.GabrielleFr
TeilnehmerIk ben het wel met jou eens, al hebben bij mij toch wel veel leerlingen de ontwikkeling genoemd. Ik heb alleen het punt toegekend bij de ll. die volgens/in de lijn van het CV hebben geantwoord.
GabrielleFr
TeilnehmerAls ‚kunnen“ wordt weggelaten heb ik het punt wel gewoon gegeven. De leerling heeft met schadelijke stoffen of het bevat kankerverwekkende stoffen begrepen waar het om gaat toch?
GabrielleFr
TeilnehmerIk vond net als eerdere jaren het examen veel te lang. Waarom 10 teksten??? Na 8 teksten weten we toch ook wel of de leerlingen de trucjes kunnen toepassen? Ik heb een aantal leerlingen die de laatste vragen hebben afgeraffeld of zelfs helemaal niet meer hebben kunnen maken. Ik vond sommige teksten enorm saai (zeker voor de doelgroep). Ik vond de tekst met de PRO-KONTRA vraag een prima vraagvoor havoleerlingen. Hier scoren de leerlingen redelijk goed op, hoewel mijn zwakke ll. (en ik heb er best een aantal dit jaar) hier soms 0 punten scoren.
Voor de N-term hoop ik dat de tendens van de afgelopen jaren wordt doorgezet en dat de n-term tussen 0,8 en 1,2 komt.
GabrielleFr
TeilnehmerIk heb een vraag gesteld over de 12.3 bewering. Het gebruik van Konjunktiv, dus het kunnen interpreteren vind ik teveel gevraagd en ik zou hier gaan voor beide opties goedkeuren. Benieuwd wat de examenmakers hiervan vinden.
-
AutorBeiträge