Ansicht von 12 Beiträgen - 1 bis 12 (von insgesamt 12)
  • Autor
    Beiträge
  • #91465
    joke
    Teilnehmer

    Veel leerlingen hebben ipv vriendschappen, mede-leerlingen ingevuld. Ik snap de leerling goed dat ze dat hebben ingevuld. Hoe is dat bij jullie?

    #91467
    Nicolientje
    Teilnehmer

    Ik heb dat fout gerekend. Ik vind een ontmoeting met medeleerlingen iets anders dan vriendschap gesloten.

    #91483
    N.Sier
    Teilnehmer

    Gelijk goed contact met medeleerlingen en veel tijd met ze doorgebracht, heb ik goed gerekend.

    #91488
    Arjan
    Teilnehmer

    Ik zou het goed rekenen. Er staat „mit ein paar Mitschülern angefreundet habe. Zowel het woord medescholieren en bevriend raken worden genoemd. Is een prima antwoord in mijn optiek.

    #91489
    Arjan
    Teilnehmer

    Ik zou het goed rekenen. Er staat „mit ein paar Mitschülern angefreundet habe.“ Zowel het woord ‚medescholieren‘ , als ‚bevriend raken‘ worden genoemd. Is een prima antwoord in mijn optiek.

    #91496
    jantje
    Teilnehmer

    Het zijn inderdaad medescholieren met met wie ze bevriend geraakt is, het een impliceert het ander in casu.

    #91498
    frauhering
    Teilnehmer

    Bij mij heeft iemand geantwoord: omdat hij meteen kon afspreken

    #91501
    joke
    Teilnehmer

    Het antwoord van Frauhering is iets te beknopt vind ik persoonlijk. Daar mist nog een stuk van de zin bij. vrienden, vriendschappen of mede leerlingen.
    Ik zou deze niet goed rekenen.

    #91508
    chrhul
    Teilnehmer

    Ik kan het niet beter omschrijven dan Joke deed.

    #91515
    sandraknoester
    Teilnehmer

    Ik heb een leerling met het antwoord:
    ‚Berenike bracht haar eerste paar dagen met medescholieren door‘

    Is dit te beknopt of kan ik dit goed rekenen i.v.m. medescholieren?

    #91516
    Arjan
    Teilnehmer

    Volgens mij is dat een goed antwoord hoor, de vraag was tenslotte wat de belangrijkste reden was waarom ze zich direct thuis voelde. dat kwam door het contact dat ze met medescholieren of andere leerlingen had gelegd. feitelijk hoeft het woord ‚vriendschap‘ niet eens genoemd te worden. Uit het antwoord moeten blijken dat ze contacten heeft gelegd en daardoor voelde ze zich thuis.

    #91615
    JPTZ
    Teilnehmer

    Ik sluit me aan bij @Arjan.

Ansicht von 12 Beiträgen - 1 bis 12 (von insgesamt 12)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.