Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Autor
    Beiträge
  • #91532
    NTGBond
    Teilnehmer

    Wat zijn jullie verwachtingen omtrent de n-term?

    Persoonlijk vond ik het examen prima te doen, het valt qua moeilijkheidsgraad wel te vergelijken met vorig jaar. Echter vond ik de opbouw nogal ongunstig met meteen een vraag met 4 ja/nee-stellingen, gevolgd door een open vraag.

    Behoorlijk wat leerlingen kwamen in tijdnood en enkelen hebben zelfs halverwege alle open vragen onbeantwoord gelaten. Links en rechts hoor en lees ik vergelijkbare verhalen.

    Ik zat in het ergste geval zelf te denken aan een n-term van 0,7 (24 pt zou dan een 5,5 zijn), maar ‚mevrouwduits‘ op TikTok denkt zelfs aan 1,5. Wat is jullie inschatting?

    #91536
    Wietze
    Teilnehmer

    Ik denk ergens rond de 1,0

    #91538
    Mar
    Teilnehmer

    Mijn lln hadden erg veel tijd nodig om dit examen te maken, ze vonden het erg moeilijk hun concentratie te behouden. De teksten waren goed te begrijpen maar de vraagstelling was soms erg onlogisch/ onduidelijk voor ze waardoor ze soms de tekst wel drie of vier keer moesten lezen. Hierdoor hebben zij veel tijd verloren. Sommige lln hebben zelfs hun toets niet afgekregen.
    Mijn lln hebben slecht gescoord wat ik ook al een beetje verwacht had (matige motivatie om zich met leesvaardigheid bezig te houden) maar door de tijdsdruk is het nu wel erg tegengevallen ook bij de lln die anders wel goed scoren. Ik hoop op een n-term van minimaal een 1,0, wat bij mijn lln dan toch nog erg veel onvoldoendes zal opleveren.

    #91540
    jantje
    Teilnehmer

    Ik denk / hoop 1.2

    #91557
    MvMK
    Teilnehmer

    Hoop op minstens 0.7.
    Het ongunstige begin van het examen met meteen een wel/niet-vraag en open vraag was pittig. De vraagstelling was af en toe wat verwarrend. De teksten an sich waren wel aardig op niveau. Ook mijn leerlingen hebben vrijwel allemaal tot het einde moeten doorwerken.

    #91561
    Frank
    Teilnehmer

    Een wel/niet vraag in het begin is in mijn klas goed bevallen.
    Daar hadden we in de laatste „examentrainingsles“ uitgebreid op geoefend.
    Ik verwacht een N van 0,9 (maar ik hoop op iets boven de 1).

    #91612
    JPTZ
    Teilnehmer

    Tegen beter weten in hoop ik op een N-term die hoger ligt dan 1,5.

    Een N-term lager dan dat zou bij mij een zee aan onvoldoendes opleveren.

Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.