Ansicht von 14 Beiträgen – 1 bis 14 (von insgesamt 14)
  • Autor
    Rob de Boer
    Teilnehmer

Welke N-term verwachten jullie en zou redelijk zijn naar jullie idee?

Pablo
    Teilnehmer

Heel goed gemaakt bij mij, Duits zal wel weer 0,0 krijgen.

jojojo
    Teilnehmer

Tussen 0,3-0,5 zou ik fair vinden. Het is goed gemaakt bij mij, maar met name de literaire tekst zo aan het einde vond ik flauw. Bovendien was dat ook wel een lastige tekst om te begrijpen zonder de context van het gehele boek.

Anya
    Teilnehmer

Voor de CE gemiddde van de leerlingen zou 0,2 -0,4 zeer fijn zijn …

ywackermann
    Teilnehmer

Ik hoop op 0,4 of 0,5

s.desel@clz.nl
    Teilnehmer

0,3 lijkt me redelijk

e.schuster
    Teilnehmer

0,3-0,5 lijkt me goed.
    Mijn leerlingen vonden het examen toch iets lastiger dan vorig jaar,

Stefanie
    Teilnehmer

Prima CE. Goed gemaakt. Ik verwacht een 0,0, maar zou het gepast vinden als ze er tenminste 0,2 van maken. De teksten waren op zich goed te doen. De literaire tekst had van mij ook iets vroeger langs mogen komen. Je merkt bij sommige kids een stukje vermoeidheid. Mijn leerlingen waren zeer te spreken over het examen.

erwin
    Teilnehmer

Enige bijtelling bij dit examen zou mij verbazen.

EllenvW
    Teilnehmer

Ik hoop voor de leerlingen zeker 0.2. Met een n-term 0.0 heb je bij 1 fout een 8.8. Dat vind ik zo zuur.

paulinemol
    Teilnehmer

Met 1 fout heb je een 9,6 bij een N-term van 0. Je kunt in totaal 50 punten halen.

EllenvW
    Teilnehmer

Pauline, je hebt gelijk. Ik heb gewoon de berekening aantal pt / aantal vragen x 9 gepakt. Ik begrijp eerlijk gezegd niet hoe we dan aan die 9.6 komen; vanaf 45 pt klopt het schema met mijn berekeningen….. Dus als iemand mij dit uit kan leggen?

hpgommans
    Teilnehmer

Tenzij Cito toegeeft (weer) geen examen op passend niveau te kunnen maken verwacht ik natuurlijk in principe 1,0, zoals bij de meeste vakken het uitgangspunt is.

Anna
    Teilnehmer

Ik vermoed ergens tussen 0,0 en 0,4. Veel meer lijkt me sterk. Mijn leerlingen vonden het makkelijk en zelfs de allerzwaksten hebben nog 27 punten weten te halen. Het examen was wel lang, maar de langste teksten waren wel heel goed te doen.

Dat 0 de standaard is, blijf ik raar vinden, maar blijkbaar hebben we het daar maar mee te doen…

Ansicht von 14 Beiträgen – 1 bis 14 (von insgesamt 14)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.