Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Autor
    BMG
    Teilnehmer

Welke N-term verwachten jullie?

Ik verwacht geen al té hoge (0.5).

Klm90
    Teilnehmer

Ik denk zelf ook niet heel hoog, mogelijk 0,5 t/m 0,7?

JPTZ
    Teilnehmer

Ik vrees ook voor een niet al te hoge. Ergens tussen 0,5 en 0.,8.

hanneke
    Teilnehmer

Sinds 2015 geen lagere N term als 0.8. Hoop dat het dit jaar ook weer zo is

FrauEverts
    Teilnehmer

Ik hoop echt op 0,8.
    Bij 0,5 is mijn verschil tussen het SE en CE wel iets groter. Let jullie school hierop?

joke haitsma
    Teilnehmer

ja daar let onze school wel op. ik zit er meestal goed bij met de 0,5. Maar ik zou dan zeggen dat het ene jaar bijv. veel kader leerlingen in zitten of buitenlandse kinderen en die vinden lezen gewoon nog erg moeilijk en kunnen je gemiddelde naar beneden halen, Het hangt van veel meer factoren af. En als het eens een jaar wat meer verschil tussen dan is dat jammer hoor. We doen ons best en meer kunnen we niet doen.. toch?

Frohlich
    Teilnehmer

@FrauEverts. Ze kijken er wel naar, maar met talen kun je altijd het argument aanvoeren dat het bij SE’s om hele andere vaardigheden gaat dan bij het CE. Die cijfers zijn niet goed te vergelijken….

hanneke
    Teilnehmer

Bij ons wordt er ook naar gekeken . Maar net als mevr. Everts aangeeft . Examen en schoolexamen zijn niet te vergelijken..
    Dit jaar ook weer een leerling , die met een zwak cijfer voor Duits het examen inging en het examen prima maakt.
    Helaas ook omgekeerd mee gemaakt. Een leerling met een prima schoolexamencijfer die op het tentamen onderuit gaat.
    Wat maar weer aangeeft dat het examensysteem voor de MVT van geen kant klopt.

Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.