Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Autor
    ramona
    Teilnehmer

Ik heb een vraag van 6.3. hoeveel leerlingen hebben bij jullie dit goed beantwoord? Ik vind deze best onduidelijk

j.vd.werff@bhc.nl
    Teilnehmer

Vraag 6 is bij mij heel slecht gemaakt, veel maar 1 punt, veel 0 punten en slechts een handjevol 2.

sonja
    Teilnehmer

Vraag 6.3 is bij me ook slecht gemaakt. Ik vond 6.3 zelf ook zo onduidelijk dat ik ze zelf fout had. In de tekst staat: ze zijn er twee dagen, de scenes woorden niet achter elkaar opgenomen. „Wir richten uns danach, wann die anderen Synchronsprecher Zeit haben“. Dus als een stemacteur op vrijdagochtend tijd heeft, maar niet op vrijdagmiddag, worden dus de scènes met ons en hem niet achter elkaar opgenomen.

SNOR
    Teilnehmer

Ik vond 6.3 ook onduidelijk en heb zelf fout gemaakt. Bij mij ook slecht gemaakt.

jokehaitsma
    Teilnehmer

6.3 had ik idd ook zelf fout

deduitsjuf
    Teilnehmer

Haha, ja, die had ik zelf ook fout. Er staat niet in de tekst dat de stemmen achter elkaar opgenomen worden.

WW
    Teilnehmer

Hier precies hetzelfde, zelf ook fout gemaakt. Deze vraag heeft geen eenduidig antwoord dus wat mij betreft geen goede vraag/antwoord.

sjziel@hotmail.com
    Teilnehmer

Klopt, dit was ook de enige fout die ik had! Ik zei vanmorgen al op school dat ik het niet met dit antwoord eens was! Kan dit ergens gemeld worden?

Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.