Ansicht von 4 Beiträgen – 1 bis 4 (von insgesamt 4)
  • Autor

Hoe vinden jullie vraag 18? Ik vind het juiste antwoord niet heel duidelijk in de alinea terug te vinden. Is het opstarten van een online webshop dan dus professioneel aangepakt? Ze worden behoorlijk op het verkeerde been gezet, door alle getallen en het feit dat moeder en zus meehelpen. Benieuwd wat jullie vinden van deze vraag/antwoorden.

AdrivanEssen
    Teilnehmer

Helemaal met je eens, collega. Met evenveel recht vind ik op grond van de laatste regel antwoord B Nachfrage kaum noch zu erfüllen. Als een webshop het argument voor een professionele aanpak is (C, ook verdedigbaar dus), dan heb je met z’n drieën aan 500 armbandjes toch ook meer dan je handen vol ?!
    Ik heb zelf zitten dubben tussen deze twee antwoorden en als ik dat na 30 jaar in het vak moet doen, dan vind ik wat van zo’n vraag. Hetzelfde geldt voor vraag 19.

DkR
    Teilnehmer

Totaal oneens: met 500 stuks je handen vol hebben is inlegkunde. Dat staat er gewoon niet. Hoewel niet de beste manier, is hier ook het systeem van afvallen perfekt: A, B, en D kun je écht niet aanwijzen in de alinea. En als je als amateur een webshop opent, ben je aardig professioneel bezig! Dus is het antwoord weer gewoon aan te wijzen!

DkR
    Teilnehmer

Adri:
    Vraag 19 is toch ook gewoon duidelijk: ‚… wir haben so viele Perlen verkauft, wie sonst in 3 Monaten … ‚ Dan heb je dus goed verdiend! Er staat nergens dat ze er niet op voorbereid waren of zo….

Ansicht von 4 Beiträgen – 1 bis 4 (von insgesamt 4)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.