Ansicht von 10 Beiträgen – 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Autor
    j.vd.werff@bhc.nl
    Teilnehmer

Hallo allen,

veel leerlingen antwoorden bij mij op vraag 12 met iets als: dat haar ouders er niet bij waren.
    Ik vind vraag 12 in die zin ook best een strikvraag. Wat vinden jullie van vraag 12? En wordt dit bij jullie ook als antwoord gegeven?

Wido
    Teilnehmer

Ik zou alleen dat als antwoord niet goed rekenen. Die uitspraak staat weliswaar in de tekst, maar nergens blijkt uit dat ze dat jammer vond. Dat gedeelte begint pas bij het woord ‚leider‘. Mocht daarna nog de toevoeging komen (dat ze het jammer vindt) dat er bijna geen meisjes/vrouwen meedoen, dan zou ik het goed rekenen.

Liesbeth
    Teilnehmer

Als antwoord begint met „jammer … ouders“ niet voor het tweede deel „jammer weinig meisjes/vrouwen“ een punt toekennen. Het „jammer“ heeft geen betrekking op „de ouders“ en het eerste deel telt. Het is niet maar doorschrijven tot toevallig het goede antwoord er tussen staat.

Shirley Brugge
    Teilnehmer

Bij vraag 12 zie ik verschillende antwoorden die er wel op lijken. Wat zouden jullie bij de volgende antwoorden doen:

1. Dat er nu minder meisjes en vrouwen meedoen aan haar sport.
    2. Dat er niet veel meiden meedoen aan haar sport, waardoor ze vaak met jongens naar kamp gaat.
    3. Ze vind het jammer dat er niet meer meiden meedoen. Er zijn vooral veel jongens.
    4. Dat er vooral jongens meedoen aan wedstrijden en weinig meisjes.

natasja
    Teilnehmer

Ik vind de antwoorden goed.

CS.
    Teilnehmer

Hoi allemaal,

Wat vinden jullie ervan als een leerling zegt: Ze was alleen met de jongens.

Shirley Brugge
    Teilnehmer

Dese zou ik zelf helaas niet goed rekenen denk ik. Ik kan nergens vinden dat ze alleen met de jongens was.

i.korver
    Teilnehmer

Wat vinden jullie van het antwoord „ze vindt het jammer dat er vooral jongens meedoen“
    Ik vind dat het op hetzelfde neerkomt namelijk maar mijn 2e corrector vindt dat het niet volgens het correctievoorschrift is.

KGeertsen
    Teilnehmer

Goed verantwoordbaar dat goed te keuren, is correct en zeker in lijn met cv / dekt strekking. Je tweede corrector is onbillijk hier.

i.korver
    Teilnehmer

bedankt, uiteindelijk zijn we er goed uitgekomen. 2e corrector heeft bij zijn collega’s nagevraagd en ook zij vonden dit antwoord goed maar snapten ook zijn redernatie.

Ansicht von 10 Beiträgen – 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.