Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Autor
    e.schuster
    Teilnehmer

Een aantal leerlingen gebruiken i.p.v. milieu-vriendelijke/-bewuste mensen de verwoording:

– natuurvriendelijke
    – klimaatvriendelijke/ klimaatbewuste

Verder maakten ze wel de juiste verbinding met bescheidenheid duidelijk.

Wat doen jullie in dat geval?

Stefanie
    Teilnehmer

Ik moet eerlijk bekennen dat van mijn leerlingen maar een leerlingen een goed antwoord heeft gehad. Ze zijn blijkbaarn iet zo milieubewust. Ik vind de alternatieve bijvoegeliljke naamwoorden van jouw leerlingen allemaal goed; in de strekking van het antwoordenmodel.

paulinemol
    Teilnehmer

1 leerling schrijft bij mij: klimaatbewuste mensen waren bescheidener, fantasievol en hielpen mee bij experimenten. Het eerste deel klopt wat mij betreft, maar het tweede deel daar keek het onderzoeksteam niet van op. Wat doe ik? Wel of geen punt toekennen?

EllenvW
    Teilnehmer

e.schuster goed rekenen

EllenvW
    Teilnehmer

paulinemol, ik begrijp jouw dilemma. Misschien kun je een punt geven volgens de redenering dat het eerste gedeelte klopt. Dit is een lastige! Hopelijk krijg je nog meer reacties of anders in het examenbespreking van maandag?

Mieke
    Teilnehmer

paulinemol, dit is altijd vervelend, maar als een leerling in zijn/haar antwoord informatie schrijft die niet goed is, moet het volgens mij fout gerekend worden

paulinemol
    Teilnehmer

EllenW: weet je hoe laat de examenbespreking maandag is en hoe je je hiervoor aan kan melden?

erwin
    Teilnehmer

Ik heb ‚klimaatvriendelijk‘ na enige twijfel fout gerekend. Het is weliswaar een onderdeel van ‚milieubewust‘, maar volgens mij kan het feitelijk alleen op zaken betrekking hebben. Ik geef het voor beter.

Ansicht von 8 Beiträgen – 1 bis 8 (von insgesamt 8)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.