Startseite Foren Eindexamen HAVO 2021-I Wat is jullie mening over het examen?

Ansicht von 11 Beiträgen - 1 bis 11 (von insgesamt 11)
  • Autor
    Rob de Boer
    Teilnehmer

Vul hier je mening over het havo eindexamen tijdvak 1 in.

Maaike Trimbach
    Teilnehmer

Goed te doen.

kriepma
    Teilnehmer

Ik vind het een goed examen met vragen die niet al te moeilijk waren.

Rob de Boer
    Teilnehmer

Naar mijn mening was dit examen goed te doen: niet te lang en ook geen moeilijke teksten, ook waren de vragen voor het merendeel eenduidig en goed te doen.

vries76
    Teilnehmer

Het was een goed examen, prima te doen. Wel jammer dat er aan het einde nog een vraag komt van 4 punten.

Thomaslangbroek
    Teilnehmer

Gelukkig dit jaar wat minder zware teksten, ik vond het toegankelijker voor havo dan eerdere examens. Mijn leerlingen waren het daar overigens minder mee eens.

Ricardo Hofkens
    Teilnehmer

Examen was goed te doen.
    Nu wel hopen op een fatsoenlijke N-term ….

MRGT
    Teilnehmer

Leuke teksten met soms (voor leerlingen) tricky vragen erbij. Toch valt het resultaat erg tegen. Een aantal heeft zo slecht gescoord, dat die het gemiddelde ernstig naar beneden halen. Dat is jammer. Het deed mij ook zeer dat een leerling van tevoren al had aangegeven dat hij Duits zou wegstrepen. Ik hoop dus echt op een redelijke N-Term. (0,5 ben ik al blij), maar ik vrees dat we wel weer in de hoek zullen zitten waar de klappen vallen.

Frau Egli
    Teilnehmer

@MRGT, ik sluit me bij jou aan. Ik hoop dat de Cito rekening houdt met het feit dat we in een pandemie leven en ze minder konden onderdompelen in de taal (zowel in de 4e als in de 5e klas!)

kriepma
    Teilnehmer

Herkenbaar dat klein aantal leerlingen al van te voren hadden bedacht om het vak Duits af te dekken. Haalt helaas het gemiddelde naar beneden. De kernvakken hebben hierbij een groot voordeel. Ik heb de dag voor het examen nog een extra training gegeven en hierbij gaven 10 van de 12 leerlingen aan (nog) niets voor het examen te hebben geleerd of geoefend…… en zie hier het bedroevende resultaat.

Dagmar
    Teilnehmer

Het examen was zeker ‚goed te doen‘. Hier helaas ook leerlingen die al vanaf dag 1 besloten ‚de duim‘ op Duits te leggen. Als we weer zo’n lage N-term krijgen als in 2019 (0,2) dan is de schade enorm.

Ansicht von 11 Beiträgen - 1 bis 11 (von insgesamt 11)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.