Startseite Foren Eindexamen VMBO-GT 2022 – Tijdvak I vraag 6 (huiswerkvraag in chat)

Ansicht von 11 Beiträgen - 1 bis 11 (von insgesamt 11)
  • Autor
    I. Piontek
    Teilnehmer

‚(meestal) geen antwoord‘ is natuurlijk het juiste antwoord.
    Antwoorden van lln:
    -zinloze berichten [ja dat klopt wel en dus krijgt hij geen antwoord; lijkt mij niet een punt waard, maar ja de leerling heeft wel begrepen dat hij dus geen antwoord krijgt…]??
    -geen serieus antwoord [Tja, wat moet ik hier weer mee, naar de letter van de wet ook geen punt want hij krijgt meestal geen antwoord op zijn vraag. Dus krijgt hij af en toe wel antwoord op zijn vraag maar dan onzinnige vragen/antwoorden die niets met het huiswerk te maken hebben, dat is natuurlijk een impliciete interpretatie, maar toch wel goed?]??
    -onzinnige berichten [idem als hierboven]??
    -geen goed antwoord [idem als hierboven]??
    -vragen over onderwerpen die hij zinloos vindt [idem als hierboven]??

jantje
    Teilnehmer

Geen goed of geen serieus antwoord overlapt het correctiemodel en kan conform 3.3 correctievoorschrift goed gekeurd worden.

I. Piontek
    Teilnehmer

mooi, dank je!

chrhul
    Teilnehmer

Ik ben normaal gesproken best relatief soepel met beantwoorden. Ik denk echter dat bovenstaande afwijkingen op het juiste antwoord niet helemaal kloppen als je naar de vraagstelling kijkt. Ik heb het bij mijn leerlingen fout gerekend dit keer.
    Als je alleen kijkt naar ‚via de chat krijgt hij meestal…‘ dan kunnen de antwoorden wel, maar gezien de rest van de vraag zou ik het helaas (net als ik gedaan heb) toch fout rekenen voor de leerlingen.

Judith
    Teilnehmer

Volgens mij staat er duidelijk in tekst dat meestal niemand antwoord geeft. Nergens staat dat hij geen serieuze of geen goede of onzinnige antwoorden krijgt. Ik zou het dus echt allemaal fout rekenen.

• Diese Antwort wurde geändert vor 1 Monat, 2 Wochen von Judith.
    • Diese Antwort wurde geändert vor 1 Monat, 2 Wochen von Judith.
    Lian
    Teilnehmer

Geen antwoord is geen antwoord. Elke vorm van wel een antwoord maar niet serieus of niet goed, is dan dus toch hele andere koek. Fout dus m.i.

Judith
    Teilnehmer

Precies Lian. Volgens mij kan er geen twijfel over zijn. Geen is geen!

Martijn Adrichem
    Teilnehmer

Eens met Lian, maar ik snap de twijfel ook wel. In de tekst staat „antwortet meistens gar keiner“ Meistens is niet altijd of nooit, dus niet absoluut.

NTGBond
    Teilnehmer

Geen antwoord is geen antwoord, daar bestaat verder geen twijfel over.

Je kunt ‚onzinnige berichten‘, ‚opschepperij‘, ‚privé-opmerkingen over waar iemand is/wat iemand doet/etc.‘ in mijn ogen goed rekenen, zolang er maar geen verwijzing wordt gemaakt naar een mogelijk antwoord op de inhoudelijke vraag van Szilard.

‚Geen goed antwoord‘ of ‚geen serieus antwoord‘ of iets in die richting is dus sowieso fout.

s.heinen
    Teilnehmer

I. pointek, ik snap je helemaal. Ik zie dat Jantje hem wel goed keurt. Ik hoop dat er meer reacties hierop komen.
    „Zinloze antwoorden“ heb ik nu fout gerekend. Maar ik begrijp dat hierover de meningen verschillen. Graag meer reacties gevraagd.

Ramona
    Teilnehmer

Ik denk dat de vraag en het antwoord hierop best duidelijk is. Ik volg hier gewoon het correctiemodel ( geen antwoord of geen reactie) en al het andere is fout.

Ansicht von 11 Beiträgen - 1 bis 11 (von insgesamt 11)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.