Ansicht von 10 Beiträgen - 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Autor
    Henk
    Teilnehmer

Sommigen antwoorden met „Je moet een deelnemerslijst invullen/toevoegen“. Is een deelnemerslijst voldoende beargumenteerd als gegevens moeten worden ingevuld? Ik reken het nu nog goed.

Als ze hun antwoord met “ja” zijn begonnen, zou ik het goed rekenen

IBL
    Teilnehmer

Over „deelnemerslijst“ ben ik ook gestruikeld. Maar ja…om een deelnemerslijst op te kunnen sturen, moet men wel namen opgeven. Dus heb ik die goed gerekend. Ook omdat op het correctiemodel een / staat tussen gegevens, namen, geboortedata.

MarianneW
    Teilnehmer

Heb het ook goedgerekend, ook met diezelfde redenering.

Andre
    Teilnehmer

Wat vinden jullie van het antwoord:

„Ja, want je moet aangeven wie er allemaal komt“

JL
    Teilnehmer

Goedrekenen!

BartzvandenBosch
    Teilnehmer

Ik heb hem ook goed gerekend, want in de deelnemerslijst vul je gegevens in.
    Hier würde ich alles was in Richtung – Ja- geht gut rechnen.
    Ja, weil ich alle Daten der Teilnehmer eintragen muss und diese haben muss.
    Ja, denn ich weiß noch nicht wer genau mitgeht. Also auch eine komplett ausgefüllte Liste wäre wohl falsch, weil dann nur die Personen mitgehen können, welche ich in der Liste angegeben habe.
    Ja, weil ich nur mit den Daten der Teilnehmer die Liste ausfüllen kann und nur dann eine Bestätigung erhalte.

Frau Egli
    Teilnehmer

Mijn tweede corrector wil in alle antwoorden het element „ALLE DEELNEMERS“ terugzien. Hij heeft voor de volgende antwoorden geen punt gegeven, zijn jullie het ermee eens hier GEEN punt te geven? Ik lees bij het tweede streepje in het correctiemodel namelijk „ja, je voldoet dan niet aan de vereisten voor de aanvraag. / anders kan je aanvraag niet in behandeling worden genomen – mijn leerlingen bedoelen dat je in het algemeen sowieso moet aanmelden, anders wordt het niet in behandeling genomen…..
    – ja, want je moet van te voren online aanmelden
    – ja, want ze willen zoals staat bij het tweede punt naam, voornaam en geboortedatum weten
    -ja, omdat er daarna pas gekeken kan worden of er plek en tijd is op de dag dat ze willen gaan en dat wordt lastig als je niet weet hoeveel mensen dat zijn
    – ja, je wordt op een deelnemerslijst gezet
    – ja, je moet weten met wie je allemaal komt voor plek

jantje
    Teilnehmer

Je of men betekent toch ook algemeen geldend? Te rigide, jouw tweede corrector. Zou niet meegeven met hem.

Frau Egli
    Teilnehmer

Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ich werde fuer meine Schueler kaempfen… zum ersten Mal in all den Jahren ist das wirklich noetig.

Ansicht von 10 Beiträgen - 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.