Ansicht von 8 Beiträgen - 26 bis 33 (von insgesamt 33)
  • Autor
    E-Raven
    Teilnehmer

Bij mij hebben ook veel leerlingen opgeschreven dat hij er een boek van wil maken. Zou het redelijk vinden als hier een aanvulling op komt, omdat ze wel heel nauwkeurig moeten lezen hier.

Veronicabakker
    Teilnehmer

Antwoord op deze vraag is vaak dat Busch een boek wil schrijven. Bij MAVO lesstof wordt geen aandacht gegeven aan ich würde (wensgedachte in de vorm van Konjunktiv II). Door tijdgebrek (Corona) is alleen aandacht gegeven aan ich möchte bij bestellen van eten… Ik pleit ervoor dat het antwoord van een boek schrijven GOED gerekend gaat worden.

NTGBond
    Teilnehmer

Het zou me niet verbazen als een leerling het woord ‚Geschichte‘ voor ‚gezicht‘ aanziet. Daarom heb ik dit fout gerekend. Bij ‚gelukkige mensen‘ heb ik wel punten gegeven.

joke
    Teilnehmer

gelukkige mensen zien vind ik persoonlijk niet goed…. Het gaat echt om de verhalen die hij wil horen… Dat is hij ook van beroep. Dus ik reken gelukkige mensen zien niet goed…. (hoewel ik de leerlingen begrijp dat ze dit opschrijven.

Het antwoord ‚hij wil een boek schrijven‘ is niet juist.
    De vraag gaat over het verdere verloop van het project. Dat antwoord staat na de dubbele punt. Dan staat er dat het project na zes maanden eindigt. Daarna wil hij een boek schrijven. Het boek is dus geen onderdeel van het project.

Helma
    Teilnehmer

Eveneens veel leerlingen die “ hij wil een boek maken“ als antwoord hebben gegeven. Fout gerekend, maar ook ik snap het antwoord heel goed van mijn leerlingen.

chrhul
    Teilnehmer

Ondanks, dat als een leerling echt goed leest, het antwoord over het project gaat, heb ik ook al leerlingen gehoord, die aangaven, dat het boek uiteindelijk toch ook onderdeel van het project uit zoeken.
    Toch maar een poging bij CvTE gedaan, maar zoals verwacht nul op rekest.

Overijssel
    Teilnehmer

Hij wil een boek maken is volgens het correctiemodel fout. Echter had ik wel een aanvulling verwacht op het correctiemodel.

Gelukkige gezichten zien is fout. Het gaat om verhalen (aan)horen.

Ansicht von 8 Beiträgen - 26 bis 33 (von insgesamt 33)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.