Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Autor
    Judith
    Teilnehmer

Bij mij aardig wat leerlingen die op alle stellingen precies het tegenovergestelde antwoordden en dus alle 4 fout hadden. Heb ik nog nooit gehad. Zouden ze het wel goed hebben gedaan als er „Goed / fout“ had gestaan ipv „wel/niet“?

• Dieses Thema wurde geändert vor 7 Monaten, 3 Wochen von Judith.
    chrhul
    Teilnehmer

Geen idee Judith. Ik leer ze meestal wel/niet / goed/fout / waar/niet waar… Op dezelfde wijze behandelen.

Wido
    Teilnehmer

Bij mij precies hetzelfde. Ik zei het vanmiddag nog tegen een collega dat me dat echt opviel. Precies verkeerd om geantwoord.

Judith
    Teilnehmer

Chrhul: ik ga dat dan volgend jaar ook op die manier dan nog maar duidelijker proberen te maken naar leerlingen. Wel/waar/goed….

Judith
    Teilnehmer

Wido. Jij dus ook al. Bijzonder en opvallend. Maar zal wel toeval zijn…. Ik moet nog 2 klassen nakijken. Ben benieuwd of het vaker zo is.

joke
    Teilnehmer

bij mij idem. Heel veel die alle 4 fout hadden ingevuld??? zo bizar

Veronicabakker
    Teilnehmer

Bewering 1 roept zelfs in de vakgroep verwarring op: Leerlingen … zijn meer gaan sporten. Verwijst naar de zin in de tekst Die Schüler haben viel bewegt. Wordt hier nu bedoeld in de context van Kickertische, Billard oder Wii spielen. Zijn dit nu sporten of niet?

Ansicht von 7 Beiträgen - 1 bis 7 (von insgesamt 7)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.