Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)
  • Autor
    Beiträge
  • #91522
    sandraknoester
    Teilnehmer

    Een leerling heeft als antwoord:
    ‚dat je een douche hebt op de plek waar hij verblijft‘

    Ik twijfel, wel of niet goed omdat het stukje over de rivier ontbreekt..

    #91535
    Jolanda
    Teilnehmer

    ik denk dat de leerling met deze formulering ‚dat je een douche hebt op de plek waar hij verblijft‘ niet heeft begrepen wat er bedoeld wordt.

    Ik heb zelf ook twijfels over:

    ‚Later opstaan en zodra je in het water bent een gratis douch krijgt‘ – punt toegekend, maar met grote twijfel
    ‚In het water krijgt hij een douche en hij kan later opstaan‘- punt toegekend

    Wat vinden jullie van bovenstaande antwoorden?

    #91545
    sandraknoester
    Teilnehmer

    Ik denk inderdaad ook dat de formulering aangeeft dat hij het niet goed begrepen heeft. Vandaar ook mijn twijfels. Dan ga ik er geen punt voor geven.

    Die tweede zou ik goed rekenen omdat het gaat over het „douchen in het water“. Als alleen het later opstaan het antwoord was geweest had het, zoals het cv zegt niet goed geweest.

    Bij die eerste staat eigenlijk hetzelfde, alleen in andere volgorde. Ik denk dat ze de strekking wel begrepen hebben. Ik denk dat je voor deze de punt ook mag geven.

    #91556
    MvMK
    Teilnehmer

    @jolanda: voor de twee antwoorden met later opstaan en douchen zou ik een punt toekennen.

    Hoe zouden jullie het volgende antwoord beoordelen?:\

    – een ingesloten douche (zelf geen punten toegekend, al pakt de leerling wel het juiste stuk uit de tekst)

    #91613
    JPTZ
    Teilnehmer

    @MvMK: Persoonlijk zou ik ‚een ingesloten douche‘ goed rekenen.

    Van Dale geeft als betekenis van ‚insluiten‘ ook ‚in zich bevatten‘. Dat is een synoniem van ‚inclusief (inklusive)‘

Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.