Ansicht von 6 Beiträgen - 1 bis 6 (von insgesamt 6)
  • Autor
    Beiträge
  • #91335
    Paul Goossen
    Administrator

    Deel hieronder je bevindingen en overwegingen over deze vraag.

    #91426
    Magda
    Teilnehmer

    Bij mij hebben twee leerlingen geschreven: „zijn er in korte tijd zeven maal zo veel voornamen gekomen“ / Sinds 2000 zeven maal zoveel voornamen gekomen“. Volgens het correctiemodel hoef je helemaal niet erbij te zetten sinds wanneer, maar ze hebben een stukje van de tekst wel verkeerd begrepen. Omdat het in het correctiemodel tussen haakjes staat en ik ook leerlingen heb, die helemaal niets over „sinds wanneer“ hebben heb ik na enige aarzeling toch maar de punt gegeven. Mee eens?

    #91438
    MarianneW
    Teilnehmer

    Die heb ik ook een aantal keer, Magda. Ik weet het ook niet zo goed. Ik heb ze voor nu fout gerekend, maar ben benieuwd wat de andere forumleden dit zouden nakijken.

    #91443
    s.abushab
    Teilnehmer

    Bij mij hebben de meeste leerlingen als antwoord gegeven „in de 20e eeuw waren er ongeveer 2000 verschillende voornamen, nu is dat 7 keer zoveel“.
    Ik heb het goed gerekend omdat zij hiermee wel aangeven dat het nu meer is geworden maar het niet specifieke benoemen.
    Ik twijfel nu en hoor graag mijn collega’s.

    #91444
    paulinemol
    Teilnehmer

    Het tweede antwoord sinds 2000 zeven maal zo veel vind ik echt fout. In de tekst staat immers: in het begin van van de 20ste eeuw waren er 2000 verschillende namen en er staat dus niet het in het jaar 2000. Ook het eerste antwoord zou ik fout rekenen. Het is immers geen korte tijd (begin van de 20ste eeuw en nu). Daar is aardig wat tijd overheen gegaan.

    • Diese Antwort wurde geändert vor 10 Monaten, 2 Wochen von paulinemol.
    #91485
    hpgommans
    Teilnehmer

    Er is een aanvulling op het CV.

Ansicht von 6 Beiträgen - 1 bis 6 (von insgesamt 6)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.