Ansicht von 10 Beiträgen - 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Autor
    Yilanci
    Teilnehmer

Jammer: heel veel soorten ijs…

Ik keur het niet goed…. En jullie?

ejz21ZM
    Teilnehmer

ik krijg ook ongewone soorten ijs, dat heb ik goedgekeurd..

jagerk72
    Teilnehmer

Ik heb ongewone soorten ijs ook goed gerekend.

jagerk72
    Teilnehmer

Dat ze het ijs zelf maakt , heeft geen enkele leerling geantwoord.

Adri van Essen
    Teilnehmer

Heel veel soorten ijs keur ik ook niet goed, dat heeft iedere ‚Eisdiele‘ maar ongewone vind ik een goede vertaling en keur ik goed.

mhorstman
    Teilnehmer

Ik heb goed gerekend: gekke, krankzinnige, abnormale smaken, alles dat aangeeft dat het anders dan anders is, niet standaard is.
    Heel veel soorten ijs reken ik fout

krc
    Teilnehmer

Een leerling schrijft: „ze heeft heel veel (aparte) smaken“ en aparte tussen haakjes?! Wat is wijsheid? Want het tweede antwoord schrijft ze op, zet er een dikke streep doorheen en schrijft wat anders op…dus tussenhaakjes is niet perse dat ze het weglaat. Op de basisschool moesten we fouten tussen haakjes zetten, mochten we niet doorstrepen/krassen…vandaar mijn vraag

krc
    Teilnehmer

Nog eentje: ze biedt veel verschillende soorten aan die anderen niet aanbieden, leek mij goed

M.Driegen
    Teilnehmer

die anderen niet aanbieden, zou ik goed rekenen
    aparte, het is wel genoemd, ik zou het goed rekenen

Ineke Zoutendijk
    Teilnehmer

„Veel ongewone smaken“ lijkt mij een juist antwoord. Of moet er bij staan dat ze die aanbiedt? Ik heb zelf het antwoord ‚ongewone smaken‘ goed gerekend, maar ga nu twijfelen of dat voldoende is. Er wordt namelijk gevraagd naar ‚manieren‘, en een ongewone smaak is geen manier, maar het aanbieden ervan wel.

Ansicht von 10 Beiträgen - 1 bis 10 (von insgesamt 10)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.