Ansicht von 25 Beiträgen - 1 bis 25 (von insgesamt 45)
  • Autor
    Wido
    Teilnehmer

Ik ben heel benieuwd naar de scores dit jaar. Ik ben in ieder geval ‚lichtelijk‘ geschrokken. En dat is dan zachtjes uitgedrukt.

Het gemiddelde van 14 leerlingen: 19,43 pt (van de 47). Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Gabi
    Teilnehmer

Bij mijn groepje is het niet veel beter: 13 leerlingen met een gemiddelde van 21,46 pt .

jellybakker
    Teilnehmer

Niet best…. gemiddeld 21 punten (7 leerlingen) De laagste had maar 12 punten!! Denk dat ze ook al moeite hadden met de vraagstelling.

sandraknoester
    Teilnehmer

Hier 22 punten gemiddeld met 10 leerlingen. Wat een tegenvaller!

Pilonrca
    Teilnehmer

vreselijk. Dit hadden zij niet moeten doen. Deze leerlingen zijn twee jaar lang de dupe geweest van Corona. En…. hoe lager niveau, des te moeilijker is het hen aan het werk te krijgen. Een VWO-leerling beseft zich veel beter dat er, ondanks de online-lessen, gewerkt moet worden. Geef je dit soort leerlingen „gedwongen“ meer vrijheid, kunnen zij hier duidelijk minder goed mee omgaan. resultaat: van de 54 leerlingen een gemiddelde van 21 punten. Andere jaren behaalden mijn leerlingen een gemiddelde van rond de 28 punten. Wat willen ze hiermee nu bereiken? Ben 63 en heb dit nog nooit meegemaakt. Beste mede-collega’s: trek het je niet teveel aan. Er komen betere jaren. Houd moed.

m.venema
    Teilnehmer

Hier dramatisch, gemiddeld 18,85 punten, hoogste 31, laagste 14. Helaas was dit volgens verwachting – de leerlingen kwamen de laatste weken niet eens meer naar de les… 🙁 Bij voorbaat al bedacht hun duim op Duits te leggen. Nu maar hopen dat hun andere vakken wél goed gedaan zijn!

Kdg
    Teilnehmer

Ik heb het schokkende gemiddelde van 19,2 bij 29 lln.
    En ze hebben echt hard gewerkt.
    Dat gun ik ze gewoon niet!

Pilonrca
    Teilnehmer

inderdaad heel dom om een vinger op vak te mogen leggen. Ik heb diverse leerlingen met een score van onder de 6 punten. Men had dit jaar evenals vorig jaar beter het CE achterwege kunnen laten, maar ja.

Adri van Essen
    Teilnehmer

19,4 punten uit 47 bij 18 leerlingen. Het hele jaar intensief getraind. Leerlingen gaven aan erg moe te zijn en hun hoofd vol te hebben. Daar valt kennelijk niet tegenop te boxen.

Helen
    Teilnehmer

Gemiddelde van 21,77 punten met 22 leerlingen. Laagste score was 15 punten en hoogste score was 35.
    Ik ben erg benieuwd naar de N-term.

Pilonrca
    Teilnehmer

ja en waarom in godsnaam Duitse vraagstellingen. Duidelijk signaal dat de makers heeeeeel ver van de praktijk af staan. Zo triest.

marloes
    Teilnehmer

11 leerlingen, gemiddelde score van de groep 28.1

2 leerlingen met 42 punten, maar ook een aantal dat rond de 18-20 zit.

Marco
    Teilnehmer

ben ook geschrokken van de scores ondanks dat het gemiddelde 28,4 was bij mij. 10 leerlingen, laagste 18 en hoogste 41 punten.

joke
    Teilnehmer

Groep van 19 leerlingen, met een gemiddelde van 22,5. Laagste 10 punten, hoogste 33. Wat een drama.
    Veel vragen die bijna geen enkele ll goed had….. En veel ll hadden hetzelfde foute antwoord gegeven… Dat komt ook niet vaak voor, dus blijkbaar was de vraagstelling niet goed te begrijpen voor hen. Dit is niet leuk meer….

Eén klas nagekeken, hier ook dramatisch slecht gemaakt. Gemiddeld 21,4 punten. En inderdaad zelfs de hele goede leerlingen scoren maar 32 en 30 punten

Judith
    Teilnehmer

Gemiddelde bij 15 leerlingen: 23,66. Ik was in shock toen ik de behaalde punten noteerde. De beste leerlingen kwamen nog niet eens aan de 35 punten. Ik zat mij al te bedenken waarom het toch zo mis is gegaan. Ik betrok het al snel op mijzelf. Ook al zijn er allerlei omstandigheden, ook ik had een aandeel hierin. Waarom is het mij niet gelukt ze meer te motiveren bijv? Is mijn manier van teksten oefenen en bespreken wel toereikend genoeg?
    Maar nu ik hier de gemiddelde scores van anderen zie, moet ik eerlijk zeggen dat er wel een last van mijn schouders valt……

• Diese Antwort wurde geändert vor 6 Monaten, 1 Woche von Judith.
    elinevh90
    Teilnehmer

Hier een gemiddelde score van 24,62 punten. (16 leerlingen)Het valt me flink tegen.
    Ik wil echt niet alles op Corona schuiven…. maar heb toch wel de indruk dat dit echt meespeelt in de voorbereiding van de leerlingen!

lan
    Teilnehmer

Hier (Den Haag) gemiddelde score van 27 punten op 23 leerlingen. Hoogste 46 , laagste 17.

goddijn
    Teilnehmer

Hier (westen, suburb, ouders hoogopgeleid, kleine school, geen NTT’ers): 27 lln, 21,7 gemiddeld.

• Diese Antwort wurde geändert vor 6 Monaten, 1 Woche von goddijn.
    NTGBond
    Teilnehmer

Een gemiddelde score van 20,5 hier in Etten-Leur op een totaal van 38 leerlingen. Ik hoop dus maar op een normering van om en nabij de 1,7. Ook ik zag veel dezelfde fouten terugkomen en ik ben ook van mening dat vraag 4 („hij wil een boek erover schrijven“) herzien moet worden.

Dit was mijn eerste examenjaar als docent Duits en schrok daarom ook wel van de resultaten, vooral omdat het net eerdere teksten toch wel iets beter ging.

Frau van Diepen
    Teilnehmer

Hier 20 punten bij 22 leerlingen. Leerlingen hadden 3 maanden geen Duits verleden jaar door ziekte.

MM
    Teilnehmer

20 leerlingen, met een gemiddelde van 21,3. Laagste score is 15 en hoogste 34. Ben benieuwd wat de n-term gaat worden, maar die gaat zo goed als zeker omhoog zo te zien.

JitskeB
    Teilnehmer

Gemiddelde van 24,7, 20 leerlingen waarvan 2 natives (resp. 44 en 43 punten) en 1 NTT’er (13 punten). De rest tussen 18 en 24 punten ongeveer…

chrhul
    Teilnehmer

Bij mij helaas een gemiddelde van 21,6. Pfff…. valt toch echt wel tegen. Laagste score 15, hoogste score 31 punten.

Natasja
    Teilnehmer

Bij mij ook slecht gemaakt. 26.3 punten bij 23 leerlingen.

• Diese Antwort wurde geändert vor 6 Monaten, 1 Woche von Natasja.
Ansicht von 25 Beiträgen - 1 bis 25 (von insgesamt 45)
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.